20 Aralık 2009 Pazar

dOLu BiR güNDü !

Dün yorucu ama bir o kadar da keyifli bir gün geçirdim tek başıma :)
Hediye almaya bayılıyorum.E haliyle önümüzde yılbaşı olunca bana gün doğdu...Günlerdir listeler yapıyorum zaten,oraya gidelecek,buraya gidelecek,bu olabilir şu olabilir diye.Neyse dün büyük öçüde muradıma erdim !Hemen hemen bitti sayılır. Bartucumla gitmemem iyi oldu,çünkü sevmiyor o kadar düşünüp taşınılsın,beğenildiyse alınsın istiyor.Yoook bana göre değil o işler. Ben belki aynı reyona 3-4 kez girerim. Bakabildiğim her yere bakmam lazım.Şimdi böyle yazarken hakikaten benimle dolanmak başkası için zor olabilirmiş gibi geldi...Neyse kendi başıma da hallettim yani.Hele bir de alışverişin sonunda o paketlerle eve girmek...Sanki hepsi benim öyle mutlu oluyorum.Şimdi hediyelerin sahiplerini bulacağı anı bekliyoruz paketlerimle beraber.Gerçi son bir işlemleri daha kaldı,üstlerinde mutlaka her sene olduğu gibi notları olması gerekiyor,onlar hazırlanacak.Hediye olayının her evresi beni heyecanlandırıyor beni. Tek işim bu olsa keşke !!! Bu alışverişin bir güzel yönü daha vardı; kendimi de şımartmayı ihmal etmedim tabii:))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails