8 Ocak 2010 Cuma

yILIn iLk iş HAftAsI sONu...

Yaşasınnn...Haftasonu geldi,belki biraz dinleniriz.Gerçi yapılacak işler listesi daimi şekilde beni bekliyor yanıbaşımda :) Bir kısmı kalacaktır olsun. Çalışırken herşey haftasonuna kalıyor,yetiştiricem diye kan ter içinde kalıyorum daaa,yetişiyor mu? Hayırrr. bunu da kabullendim.
Günlerden cuma olunca içime huzur doluyor :) diğer günlerden daha bir mutlu,pozitifim. Seviyorum bu cumayı ben yaa.
Cumartesi ilk iş canım anneannemi ziyaret etmek,özledim valla,ne zamandır da uğrayamadım.O hiç birşey demez ama gidince de çok sevinir bilirim.Bana yeni yaptığı kahverengi örgü çantamı da takıyım da daha da mutlu olsun:) ellerine sağlık anneannecimm benim...Sonra mutfak alışverişi için bir market seçilecek,bir de akşam Oki'nin doğumgünü var,onun için bir hediye alıcam,biraz da kararsızım nasıl bir şey alıyım diye,bakalım.Yarın beni zorlayacak tek şey o olacak sanırım ;)
Pazar günü için de kocacımın ellerinden yemeği planladığımız Puf böreği partimiz var bir aksilik olmazsa...Belki Şebnemlerle de görüşebiliriz.İloş'u çok özledim ben...Şebnem liseden arkadaşım,kardeşim gibi o,bir de 2,5 yaşında kızı var,İlayda,o da teyzesinin kuzusu yani benim :) Bir ara tüm burda bahsettiklerimin fotolarını da ekliyim,böyle renksiz oluyor...
Baktım da bu haftasonu yine doluyuz biz :)
Herkes neşeli bir haftasonu dilerim.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails