23 Nisan 2010 Cuma

aK düŞMüş SAçLaR

Evet,doğru saçımda beyazlar var hemde yerli yersiz,orda burda şuda...tam bir beyazlama değil tabii ki hele bu yaşımda :P
Ama nedendir bunun sebebi bilinmez, gerçi bilinse de olmuştur olan. yapılacak şey her3-4 haftada bir kuaför yolu görünür. sevmiyorum desem...gerçekten.orda saatlerce durunca bana afaganlar basıyor,offf!
haftasonu mecburi istikamet gittim tabii, bu sefer şeytan mı dürttü ne değişiklik yapıyım,pırıltılar olsun dedim ve saatlerce mahsur kaldım:(  kazdığım kuyuya düştüm aynen. kös kös oturuyorum, aynada "komik ben" ile karşı karşıyayım. biraz ona buna bakıyorum,o kadar.
her gittiğimde yanımda kitabım oluyor neyseki,"bin muhteşem güneşi" okuyorum bu ara, bi 15 dakika falan daha oyalasalar bitiriverecektim. (umarım okurkenki mimiklerimi,tepkilerimi gören olmamıştır). artık ben uzun süre dip boya ile idare ederim sadece:))  Final iyiydi de gelişme bölümü beni bezdiriyor. Gerçi her kuaförden çıkıştaki aynı his; sanki yenilendim :))
not: böyle neşeli anlattığıma bakmayın, bu hafta beni çok yordu aslında,tatil beni bekler :)

4 yorum:

HaNdE... dedi ki...

değişiklik iyidir canım ya...bana da nasip olsun :))

sine'mden dedi ki...

olur olur canım.sen şu pazartesiyi hele bir atlat da...

sinem dedi ki...

bende hiç sevmem kuaförde geçen vakti, gerçi bu aralar onu bile özlüyorum desem :))

sine'mden dedi ki...

ilahi Sinem :)
gitsek bir türlü,gitmesek bir türlü,di mi?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails