16 Haziran 2010 Çarşamba

yANdı gÖzLEriM


Göz kapaklarım günlerdir direniyor ayakta kalmamaya,ben de onları açık tutmaya.Ne zor işmiş vücut istemedikçe söz geçirmeye çalışmak...Resmen yanıyorlar,"uykuuu" diye de sesleri yankılanıyor. en az onlar kadar istiyorum ben de ama beni bekleyen onca iş,kafada yüz düşünce,onlar çırpınırken yukarıda etrafta onlarca kağıt kaçırmamak için birini bile...bir de bu arada emrivaki dost işleri.Bazen diyorum, birine içimden gelip bir güzellik yaparken 5 kere düşünmem lazım.çünkü ileride istemeden tekrarlamak zorunda bırakılıyorum. ben o çalışmaları bir güzellik olsun diye o sıra içimden gelerek yapmıştım,ama şimdi " hani sen daha önce yapmıştın bize,bu sene de yaparsın di mi Sinem ("mısın" yok farkındasınız di mi?). İçimden nasıl da hayır olmaz yapamam,yapmak istemiyorum,hatta yapmıycam yaa demek geliyor. ama sonuç kibarca hıhı'lar ve dataların bana cartt diye gönderilmesi...
Bunca gündür tek tesellim uzun zamandır elimde olan donelerimle harekete geçmiş,ve çok istediğim işime az kalmış olması...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails