29 Eylül 2010 Çarşamba

şEHiR fıRSaTı ve Et'N mORe

Ağustos ayı başı falandı herhalde Şehir Fırsatında Cafe Cadde'nin Et'n More 'undaki fırsatı kaptığımda.
Konsept şu; masanıza getirilen ısıyı tutma kapasitesi çok yüksek özel bir taşta yiyeceklerinizi (biz et,mantar,kabak,domates,biber ve hellim pişirdik) kendiniz istediğiniz gibi pişiriyorsunuz. Tam taşın üstüne denk gelen lamba aynı zamanda davlumbaz görevi görüyor aşağıya doğru çekince. Ortam sıcaklığı bir miktar artıyor haberiniz ola,iyi ki yaz vakti gitmemişiz.
Fırsatımız 30 Eylül itibariyle sona eriyordu,kaçırmamak için dün akşama rezervasyon yaptık. Açıkçası daha önce okuduğum bir yerde fırsatla gittikleri bir restaurantta tatsız şeyler yaşandığını okumuştum,bu yüzden hafif bir tedirginlik vardı üzerimde. Ancak Cafe Cadde'ye yıllardır gittiğimizden firmayada güvenim var.
Et'n More ve Cafe De Paris bölümü üst katında yer alıyor. Daha önce de Cafe de Paris'ye gitmiştik. İlk giriş  izlenimimizde bir değişiklik olmadı. yine o katta kimse yok,yine karanlık,yalış yere girmişsiniz hissi veriyordu. Aşağıdan birilerini çağırdık da bi zahmet çıkıp yardımcı oldular.
Bizimle ilgilenen garson yarımcı olmaya çalışan,ama biraz fazla konuşan biriydi. Girişimiz hariç, oturduğumuzdan itibaren yediğimiz,içtiğimiz herşey çok lezzetliydi ve servis iyiydi.
Ancak kuponla gitmiş olmanın dezavantajları yok mu? Olmaz mı?
Mesela içecek olarak alabileceklerimizi biliyorduk;Angora şarap,Efes veya Gusta bira veya meşrubatlar...Haklarını yemeyeyim; eşim Miller isteyince sordular farkını alarak getirdiler.
Ama aldığım kuponun içeriğinde açık belirtilmemiş olan tatlı seçeneği gerçi seçenek demek yanlış olur çünkü onlar bir tane belirlemişler o kadar. Tamam bir menü yapmışsınız ama hem kuponda belirtmemişsiniz,hem de insan o koyduğunuzun muadili bir adet daha sunar,amaç müşteriye seçiyormuş hissi uyandırmak...
Yemek sonunda çay/kahve de vardı. Kahvede de öyle her istediğinizi seçemiyorsunuz.
Neyse efendim yedik,içtik. Zaten biz Et'n More'a gitmek istiyorduk,bir türlü fırsat olmamıştı,bahane oldu bize.
Ama bu eksikliklerini de oraya bildirdim,ayrıca bizim gibi gidenlerin memnuniyet/memnuniyetsizliklerini yazmalarını isterim ki, bu gibi fırsatlardan yararlanacaklar hem mekanlar hakkında bilgi sahibi olsun,hem de nelerle karşılaşabilecekleri hakkında fikirleri olsun istedim.
bu arada; hani üst kattaydık dedim ya,ilk biz teşrif ettik,bizden sonra 5 masa daha oldu ve inanmazsınız belki ama hepsi şehir fırsatıyla gelmişler. Yani onlar da bizim gibi yumurta kapıya sıkışınca koştur koştur gelmişler :)))

2 yorum:

NzN dedi ki...

ben de suzan kardeş'in konserine çubuklu hayal için almıştım kupon ama malum bu yaz pek onlara sıra gelemedi. böylece bir güzel yakmış bulundum kuponumu...duyduğuma göre de en çok para kazandıkları nokta da buymuş zaten. kupon alıp gitmeyenler:)
geçen hafta da 2 tane masj aldım kendime. ben de deneyimleyince yazarım. kesinlikle katılıyorum sana. yazalım ki adam gibi hizmet versinler. indirim yapıp başımıza kakmanın da bir manası yok :))

sine'mden dedi ki...

NzN; gitti boşa paralar diyosun...bizimki de az daha araya gidiyordu son anda kurtardım:)kociş de almış 2 masaj,bakalım...
yaz canım yaz da havaya iş yapmasınlar,takip ediyoruz kendilerini...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails