8 Ekim 2010 Cuma

kiMiN fiKRiyDi bu?


Bugün işim vardı karşıda. Karşı benim için başka bir şehir oluyor bazen. (Avrupa yakası manasında kullanılmıştır) Bazen turist gibi hissediyorum, bazen gideceğim yere hiç varamayacakmış gibi mesafelerden.

Resmen sabahtan itibaren eve varıncaya kadar arabanın üstünde koca bir kara bulutla gezdik !
Hatta arada o kadar kuvvetli bağırdı ki ilk defa gök gürlemesi duyuyorum sandım. İşim aksadı,gerçekleştiremedim tabii ki... Trafik deseniz cabası... Bir tek yağmur sebep olamaz buna yahu ,el insaf...
Ve bugün kü macera tamamen benim fikrimdi :(

5 yorum:

HaNdE... dedi ki...

pek cesaretli görüdm senii:):):)

NzN dedi ki...

ben de haftasonu aynı şeyi sorguladım cici...
sanki hayatımızda ilk defa yağmurlu havada sokaklarda olmak durumundaymışız gibi bir hal alıyor istanbul böyle havalarda...
onun için benim gibi evde elinde kitabın, yanında çayın burnunu bile çıkartmayacaksın dışarı :))

sine'mden dedi ki...

Handeee, tam olarak cesaret demeyelim de fazla umut doluymuşum o gün yağmur belki durur diye :)

NzN; bir daha ki sefere SÖZ :) cuma bunları görünce cumartesi aynen öyle evimin keyfini çıkarttım,miskinlik yaptım :)

cennebazz dedi ki...

belli ki ikimizinde yağmurlu havalarla sorunu var :)))
şimdi avrupa yakasına geçme macerasını bir düşünsene güneşli şahane bir havada yaptığını...
işini bitirdikten sonra ortaköy e gidip miss gibi denize karşı püfür püfür deniz havasını içine çekip,kahveni yudumladığını : ))))
yaz gelmeli acilen...şimdiden çok özledim kendisini...
sevgiler:)

sine'mden dedi ki...

cennebazz ; sen şimdi böyle anlattın iyi hoş da,o hayale çok uzağım.evde temizlik,karında ağrı,bekleyen işler...yani yarama tuz olayı :(
yaz nerdesinn???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails