26 Kasım 2010 Cuma

biTTi BiTeCEk...

Şu 2010 bir an önce bitse de önümüze baksak...
Yeni umutlar eklesek, sevimsizlikleri bir önceki senede bıraktığımıza inansak...
Doğum yılım tek olmasına rağmen çift sayıları severim aslında ama bu çok da iyi gelmedi.
O yüzden diyorum bir an önce kopsa gitsede, yeni beklentiler gelse :)
Belki 2011, daha önce 100 kere dilediklerimi yapar :)
Mesela en büyük problem olan kilo verme becerisi, yemekten zevk alma yetisinin kaybı,
Onun için her şeyi yapabileceğim bir minnoş bebek,
İşimin başına geçme imkanı,
bol alışveriş,hep alışveriş fırsatı,
doktor,hastanenin lafı bile geçmesin mümkünse,
zırt pırt oraya buraya kaçamak tatiller..
Liste bitmez bilirsiniz, ama 2010 gitsin yaa..

2011 tüm hazırlıklarım senin için,yılbaşı gecesi için değil planlarım, senin ilk sabahın,ilk günün için  :))

7 yorum:

benden, bizden... dedi ki...

Lal'e arkadaş fikirini şiddetle destekliyorum :)

cennebazz dedi ki...

güzel olur inşallah...hepimiz için...
bende de öyle bir liste var ki ucu bucağı yok:))
aslında 2009 'dan sonra bana çok iyi gelmişti 2010, inşallah daha da iyisi oluverir 2011...

sine'mden dedi ki...

İlahi poh poh perisi; kocaman gülümsettin beni,teşekkür ederim :))

cennebazz; güzel olsun lütfennnn,ve söz beklentileri min. seviyede tutmaya çalışıcam.gelen gideni aratmasın da...

tuğçeadaş dedi ki...

İnşallah hepsi olsun 20100'de ;)

HaNdE... dedi ki...

e benimde gözüme bebek çarptı!!!!!!!!!! :)

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

ben de" zırt pırt kaçamak tatiller "istiyorum :)

sine'mden dedi ki...

öykününannesi; tahminimce 2011 yazmak istemişsindir diyorum ve kocaman inşallah ekliyorum :)

Handeee; kikikiiihhh.. :)

Kiraz Çekirdeği; evet evet hepimiz istiyoruz da nasıl oalcak bilemiyorum :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails