24 Aralık 2010 Cuma

3ü biR aRAdA :)

Geçen haftasonuydu...
Hızlı email trafiğimizden sonra kararlaştırdığımız yer ve zamanda buluştuk,hem de aynı zamanda,beklemeden, bekletmeden...Sanki çocuklu olan benmişim gibi saniye-dakikada farketse ben sonuncu geldim :(
Bu geç kalma huyu sonradan oluştu bende geldiği gibi gidiversin.
Bizimkisi tanışma değil de buluşmaydı, yani daha önce de görüşmüşüzde bu da onlardan biriymiş gibi :)) Tek fark kanlı-canlı sohbetti,gülmekti...
Ben onlardan çok sonra buralarda karalamaya başladım,önce onları okudum,tanıdım.
Peki onlar kim???
Biri Laloş'un annesi diğeri fındık kurdu Naz'ın annesi.
Bloglarını okurken ne düşündüysem aynen karşımdalardı.
Yine Lal'e koca bir muz yedirelim,Naz'a da bir sürü kitap aşıralım, ama ısmarladığımız kahvenin boyutuna dikkat edelim bir de lütfen çocuklara abur cubur yedirmeyelim,olmuyor,sonra bir daha istiyorlar ;)
Eminim sadece üçümüz o kadar ses çıkartıp, etrafı dağıtıp,yayılsaydık, tepkiler yağardı bizim masaya ama bizim miniklere herşey serbestti,cafe bizimdi :))) Kızlar beni yeterince korkutamadılar anlayacağınız :))
Kısacası sevdim onları ben, maaile :)
 
*not : 1-2-3 farketmez,tüm anneleri özellikle çalışanları canı yürekten tebrik edip ayakta alkışlıyorum,zor zanaat valla ! 
*not : hiç foto çek(e)mediğimiz için fotosuz da yapamadığım için yukarıdakiyle idare ediniz. Valla nerden bulduğumu da bilmiyorum...

3 yorum:

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Çocuklarla bir şeyler yapmayı bu yüzden seviyorum işte, ne yaparsan yap yanında bir çocuk varsa kimse yadırgamıyor:)

Nehirineylemleri dedi ki...

Oooohhh ne güzel!
Uzuuuuunca bi süre ertelemişsindir heralde bebek işini:)

sine'mden dedi ki...

Kiraz Çekirdeği; aynen de dediğin gibi,herşey normalmiş gibi davranılıyor :))

Nehirineylemleri; yok yahu kortumadı bu cadılar beni :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails