21 Haziran 2011 Salı

yaZ geLEmeDi ya...

Aylar önce arkadaşlarımızla kafamıza esmişti. Hadi haftasonu adaya gidelim,yiyelim içelim kalalım dediydik. İşte taa o zamandan bu fotolar. Kıştan yani. Daha ne de olsa yaz geldi sayılmaz ya, elimde anlatmadıklarımı anlatayım istedim :) gittiğimiz zaman tabii ki kavurucu sıcaklar yoktu şimdi de olmadığı gibi.am bildiğiniz kavurucu yakıcı bir soğuk vardı ki, hiç benlik bir durum değil !
























Vardığımız gibi minnacık bavulumuzu odamıza bıraktık; hemen daha önceden haber verdiğimiz balıkçının yolunu tuttuk. Gördüğünüz gibi sadece biz 4 kişi vardık sokak lambalarının altında...

  Ne varsa yedik restaurantta :) Tabii içtik de :) Yine sadece biz dördümüzdük. Pardon bi tane amca geldi. Rakı söyledi. Bişi yemedi,içti 1-2 kadeh ve gitti,vayy vayyy vayyy !Hersey ii güzel,otele döndük.Otelde tertemiz (The Prince Otel) miss,hatta duva rkağıtları minnacık kelebekler vardı :)) Yatış kısmı biraz sancılı oldu,çünkü yatak tam bir taştı! Ben ki yastığa 5 kala uyurum,o yatakta bunu başaramadım :(  Uykusuz geçen geceyi waffle-lokma ikilisi ile telafi ettik ama merak etmeyin :)                                                       arada bir güzel oluyor böyle kaçamaklar,di mi?  yaz için tavsiyelerinizi dinlemeye hazırım doğrusu :)




4 yorum:

Sevme Sanatı dedi ki...

Ada'ya yaz dışında bir mevsimde gidip kalma fikri bana her zaman çok cazip gelmiştir. Serin bir sabah, erken bir saatte adada güne başlamak tarifsiz güzel olmalı bence :)

sine'mden dedi ki...

Sevme Sanatı; valla dediğin doğru da bizim zamanımız yanlıştı,serin değil bildiğin kar soğuğuydu yani :)))

Stil Direktoru dedi ki...

bacım ben pişik oluyorum nerede yaşıosun sen dermişim .)
ohh götür kay kenara geliyorum .)

sine'mden dedi ki...

ama vallahi öyleydi ya eda hanımcım :)) söylenmiyomuyduk yaa? her zaman bekleriz,masamız yeter ki tokuşturacaklarla dolsun :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails