27 Aralık 2011 Salı

gEri DönMEk isTiYOrUm

Yazmak, tekrar yazmak istiyorum...Ne güzel yazardım eskiden...Çok da ihtiyacım var aslında...
2012 kork benden :)

Aslında bazen de yazacaklarımdan korkuyorum...
Her kağıt kalem elimde buluştuğunda birşeyler karalıyorum, sonra da  çekmecelere,çantama tıkıyorum. Bulup da okuduğumda sanki daha çok rahatlamış oluyorum.
Sustuğumda söyleyecek şeyim yok zannederler çoğu zaman, bilmezler ki söyleyeceklerim daha çok sarsacak onları...
ama susmak da artık bünyeye iyi gelmiyor, tüm cümleler kafamın içnde her fırsatını bulduklarında arka arkaya dizilip kulağıma fısıldıyorlar...
Bu arada karşılaştığım, yüreğime dokunan bir kaç kişi var ki, derdim nedir tam olarak bilmeden bile hafifletiyorlar beni...

bu sefer yeni yıldan birşey istemiyorum, kendi işimi kendim halledicem :))

8 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Dönem dönem hepimizde bir durgunluk hali oluyor.

sine'mden dedi ki...

yalnız benim durgunluk hali durdu kaldı :)) kalkıp gitse fena olmaz yani..

Haydins dedi ki...

Valla gitse ya şu hal..

sine'mden dedi ki...

Haydins; di mi canım benim...neyse bu da gelir bu da geçer guzel anne :)))

NzN dedi ki...

bende de var o durgunluk. bırak yazmayı okumaya bile üşeniyorum, elim gitmiyor bloglara çoğu zaman...
2012 de silkinmek dileğiyle :))

sine'mden dedi ki...

NzN; valla aynen öyleyim...dileğine sonuna kadar katılıyorum cnm. Gerçi seni üşengeçliğin minik tatlı bir cadıdan da olabilir :)))

banu ( çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

ben çok sevindim bu habere;)
Haydi bakalım bekliyorum güzel yazılarını...

sine'mden dedi ki...

Banucum; çok teşekkürler,gelir inşallah gerisi ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails