12 Şubat 2010 Cuma

CumAYı peK sEveRiM...

Haftanın altı günü bir yana Cuma bir yana.O kadar severim yani:) İlk oalrak haftanın son çalışma günü benim için,ev içinde çalışmaları saymıyorum,çünkü nedense onlar azalmak bile bilmiyor:)
Kısacık da olsa haftasonunun başlangıcı bir gün,Cuma. Kendisinden sonra gelen gün için illa ki yapmam gereken, hele ki sabahın erken saatlerinde, bir şey yok.Bunu da seviyorum.Haftasonu için çoğunlukla esas kararların verildiği bir gündür:) Diğer günlerin aksine bugün işe gelirken giyim,makyaj,vs bile farklı oluyor. Şimdi hava karanlık,hafif ayacıklarımda üşüdü ama yine de bugünün Cuma olduğunu bilmek keyiflendiriyor beni. Sanki tatilmiş de ben ofise öylesine uğramışım gibi bile davrandığımı hissediyorum zaman zaman.hahahh. Herkesin blog yazılarını baştan sona okuyabilir,tüm tarifleri kayda alabilir,çayımla seçtiğiniz parçaları dinleyebilirim demek istiyorum ama masamdaki işler elime dolanıyor:(
Cuma dur daha yarın bitti,diğer yarın için hala umudum var:)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails