20 Şubat 2010 Cumartesi

kOCiş GitTi...

Dün akşam Kocişim, babam ve ekibiyle haftasonu Kıbrıs turuna gitti efemmm...Ben de hemen anne kucağında buldum kendimi:) Kardeşim,annem ve ben...Kızlar toplandık anlayacağınız. Güzel bir pizza,çaylar,muhabbet derken bir hayli geç oldu ve ben evime gidemedim,annemle yattım:) evet bu yaşta:))
anne süper birşey...allahım ona uzun ömürler versin,sağlıkla,hep yanımda olsun...herkesin ki tabii ki,bencillik yok:) Neyse efendim ben kaldım kalmasına ama sabahta evimin yolunu tutmam lazım temizlik var. Çalıştığım için bazı ctesilerimi böyle heba ediyorum,üühhhüüü...olsun temiz pak oluyorum,di mi kocam???
İnsanoğlu öyle karmaşık biri ki,sanki yıllarca 20 küsür sene ben o evde kalmadım.yatarken falan böyle bir yabancılık...3,5 senedir evliyim,kendi evimin sahibesiyim yaa,annemde mort oluyorum. Olmuyor işte kısacık sürede kurduğum düzenimdeki gibi rahat diilim. Benim koltuğum,benim yatağım,yastığım daha rahat geliyor,tuvaletim bile...Gece yattım ama normalde yastığa saniyeler kalan ben,bir o tarafa bir bu tarafa kafamı döndürüyorum,her seferinde de yastığın sertliğinden kafan sekiyor:(
tozlu falandı ama saat 8,30 da evime atınca kendimi ayrı bir rahatladım,yalan yok:)
Tabii annemi evimden daha çok seviyorum,o yüzden büyük ihtimalle bu akşamda hep beraberiz :)
Haydi o zaman bize ve sizlere bol eğlencelerrrr...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails