17 Mayıs 2010 Pazartesi

bAyLAr aLIşvERişTE !

Haftasonu dolayısıyla zar zor da olsa kendimi cumartesi günü Palladium'a atıvermiştim. Bir başıma dolanıyorum dükkanları ben. Ama herkes öyle değil tabii. Ailece gelmişler, hep birlikte dükkan dükkan geziyorlar. Buraya kadar tablo karşıdan çok hoş. Ancak yanlarından geçerken işittiklerim, erkeklerin neden alışverişe çıkmak istemediklerini özetledi bana. adamlar resmen geriliyorlar, alışık olmadıkları için belkide eşlerine yüksek sesle konuşuyorlar(kasten bağırıyorlar demek istemedim!). Çocuklar dükkanın içinde, anne muhtemelen nerelerde olduklarını göz ucuyla takipte,elleriyse gözüne kestirdiği parçaları seçmekte. Evin beyi bir hışımla yanından geçmekte "çocuğun oyuncağı nerde biliyor musun" diye sormakta.Ben de duyabildiğime göre yüksek sesle konuşmakta. Bayan "yok,çocuk nerede" diye sorar. Eş sanki oyuncak değil de çocuk kaybolmuşcasına "sorduğuma cevap ver sen önce" diye haykırmakta. Kararım kesin : onlar bayanlarla ya da maaile alışverişe çıkmasınlar,kendi alışverişlerini kendileri yapsınlar. Değil mi ama?

2 yorum:

nehircce dedi ki...

Ben bu konuda şanslı sayılırım ama babam çok kötüdür bu konuda :) eşim genelde sorun çıkarmaz çok şükür :) ama çok haklısın böyle şeylere sebep olmaktansa onlarsız takılmak daha iyi bencede..

sine'mden dedi ki...

o zaman biz şanslı kesimdeniz Nehircce:) gerçi ne kadar şanslı olsak da bizim kadar pilleri yetmez alışveriş yapmak için dolanmaya bence :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails