12 Mayıs 2010 Çarşamba

eNErjiKiM


Bana bir enerji geldi dün akşam sebebini tam olarak bilemiycem ama umarım uzun süre benimle kalır :)
Nezle,rahat nefes alamamak veya sesimin korkunç olması diye birşey yaşamıyormuşum gibi pır o odada pır öbüründeydim dün. Önce balkonda yeni aldığımız çiçeklerimizin susuzluğuna derman oldum,sonra henüz dağ olmamış ama olmasına bir makine kalmış mis çamaşırlarıma ütü vurdum,mutfağımı bi elden geçirdim,gripten muzdarip kocişle kendimi de doyurdum. Benim için,bahar olduğu için,iş çıkışı olduğu ve nezleyi yenme savaşı içinde olduğum için süper performanslı bir akşamdı. Kendimi huzurlarınızda tebrik ediyorum. Sabah da devam...Normalde zor uyanıp,kahvaltı edemeden haldır haldır işe gidilir. Bu gidişata bugün bir son verdim :)
Mis gibi kahvaltımızı ettik,sabah güneşi mutfağımıza gelmişken...Sakin sakin işimizin yoluna koyulduk. Şu saat itibariyle halen uykum olmamakta ve endişelenmekle beraber bu durumdan çok mutlu olmaktayım :)
son söz; erken kalkan yol alır...

4 yorum:

bir güzel çift dedi ki...

ne kadar renkli ve hoş bir bilok burası :) bahar benide çarptı hastayım,yorgunum ama geçecek biliyorum geçecek ve bende enerjik olucam :) sevgilerle...

sine'mden dedi ki...

merhaba "bir güzel çift" :))
hoşgeldin ve teşekkürler. geçsin geçsin bu bahar ağırlığı üzerimizden,siz de olun bakalım enerjik...

Fosi dedi ki...

:)uyukluyorum yaa,
bende enerji istiyorum bende bende!

sine'mden dedi ki...

walla bana ne oldu bilmiyorum,nezle için aldığım ilaç,vitaminler falan mı beni dinçleştirdi anlamadım.olabildiğince kendiminkilerden gönderiyorum Fosi :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails