3 Ağustos 2010 Salı

mUtLUyUm...

yaşla ilgisi yok bunun,
baktığın yön önemli olan,
ve yanındakiler...
yalnız hissetmediysen kendini
ağlayacak bir omuz,
mutlu haberi verecek bir telefon numarası varsa hayatında
şanslısın bunu bil yeter...

ben şanslıyım biliyorum !

Bugünden tam 31 yıl önce dünyaya gelmiş olsam da, hatta yaklaşık 7-8 yılı tam olarak hatırlayamasam da,bunca yılın ne ara, nasıl geçiverdiğini toparlayamıyorum...
Olsun hatırladıklarımın içinden sadece iyi olanlarını zihnime kazımaya çalışıyorum, çok şükür ki her geçen zaman da artıyorlar :)
Ailede ilk göz ağrımız diye anılıp,sevilsem de hiç bir zaman şımartılmamışım,şimdi yapabildiklerimi canım kocişime yapıyorum :)
Hayatı seviyorum,doğum günü gibi kutlamalara bayılıyorum,özellikle de hiç bir sevdiğiminkinin kaçırmamaya gayret ediyorum.
"Özel Gün" mutlaka özel hissettirilmeli diye düşünüyorum !

Mutlu olmak için herşeyden çok olmasına gerek yok...
Yanında mutlu,huzurlu bir insan olsun,sen de mutlu olursun...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails