31 Ağustos 2010 Salı

roLL-oN paTLaMaSI..

Dün akşam eşle iş çıkışı eksik ev ihtiyaçlarımızı karşılamak amacıyla (en doğrusu kendisinin karton karton sigaraları bittiği ve oraya gidildiğinde topluca herşeyi halletmek kolayına geldiği için) Carrefour yolunu tuttuk. Yorgun bir haftasonundan çıkılmış,hasbel kader Pazartesi atlatılmış ama yorgunluk sırtta ağırlık olmuştur :(

Reyon reyon dolanırken eşin cola bağımlılığı atağa kalkar ve 6lı paketleri arabaya devirmeye başlar(o sırada arkam dönüktür!). Diğer reyonda fark ettim fazlalıkları,tamam bende seviyorum ama gazlı içecek pek de faydalı olmadığını hepimiz biliyoruz diye başlayan vıdılara başlamıştım ki "GÜMMM..." Başka arabanın tekerine ayağımı oturttum ve öylece yaklaşık 40-50 saniye kaldım.acımdan...hem parmak hem dudağımı sıkma acısı :( 

Mecbur yola devam tabii. neyse tam sona yaklaşıyoruz diye havalara girmişken, eşin elinden arabaya koymaya çalıştığım erkek roll-onlarından zıp zıp bir tanesi 2.GÜMMM'e sebebiyet verdi ki bu ilkinden beter oldu, şişe kırıldı ve içindeki cıvık şey ayak,bacak,sandalet demeden üstüme yayılıverdi... işte o an gülme-sinir-kriz üçlemesinde bir ben bakınıyorum...hem temizim hem pisss...hay Allahım yaa...önce çantadaki selpağı haldur huldur açıp sarmaladım kendimi,tabii ki yetersiz bir hareket,doğruca reyondaki ıslak mendili kapan eş açmış paketi "tamam sakin ol" deyip görevlilerden etrafı temizlemelerini rica ediyor. Öyle ya da böyle geçici temizlik işlemim elimde 13-15 mendil(ıslak-kuru karışık) ile son buldu.


Bakın dikkatli olun o vıcık şeyle, resmen ayağımı sandalete yapıştırdı diyorum...Neyse böyle de sulu bir anımız oldu napalım :))

kaynak

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails