6 Aralık 2010 Pazartesi

bAna GÖre dEğiLMiş 1

Tüm yıl doğru dürüst tatile çıkılmamış olması, arkadaşların bayramda Kapadokya turuna davetini hemen kabul etmemize sebep oldu. Oldu da pek iyi olmadı ! Efendim 2 gün de elliüç yer görmek pek de kolay değilmiş. Yaptık,hepsini gezdim,gördüm hem de yaklaşık 15 sene önce görmüş olmama rağmen,ama gel gör ki yolculuk sonunda vücut isyandaydı bu koşturmacaya. Millet 10 gün dinlendi keyif yaptı, biz o kıymetli günleri ihtayacımıza göre kullanamadık,bööhhüüü !
Sonuç olarak "kültür turu" "tatil" düşüncesiyle yapılmamalıymış, ben tarihten zevk almadığımı hatta fotoğraf çekme zevkimi bile örselediğini söyleyebilirim. Tarih sevenlere saygım sonsuz,o ayrı. Ama ben yokum. Bunlar da nadide turumuzdan elimizde kalanlar...

NzN dedi ki...

kısa zamanda çok fazla yeri görmek gerçekten yorucu oluyor.
zevk alabileceğin yerlere bile bakışını değiştirebiliyor sanırım.
seninki de böyle olmuştur belki :)

ama yine de 9 günlük tatilinden memnun kalmaman üzücü tabii ....
bu arada kaç günde nereleri gördünüz cici merak ettim ??

Ayla dedi ki...

Birkaç kere kültür turuna çıktım. Kültür turu güzel oluyor mu diye soranlara kesinlikle dinleceğim, tatilyapacağım diye gitmeyeceksin bu bir .İkinci olarak 8-9 günde birçok şehir gezildiği için kalk borusu 06,30 çalıp 7,30 da yollarda olup otele 20,30-21,00 gibi girildiği için akşam pestelin çıkmış vaziyette oluyorsun bu şartlarda gideceğim dersen bence süper oluyor derim.BÜtün yıl çalıştığım için değişik yerler görmek yorulsamda dinlendiriyor beni.Küçük çocuğumuz olduğu için kültür turları rafa kalktı daha çok havuzlu, denizli kaydıraklı tatıller yapıyoruz o günleri iple çekiyorum:)

sine'mden dedi ki...

NzNcım; çarşamba gecesi yola çıktık,cumartesi gecesi vardık evimize-trafikten bahsetmek bile istemiyorum.Görülen yerlerin isimlerini bir sonraki postta bulabilirsin şeker :)

Merhaba Ayla; kültür turuyla ilgili söylediklerinin hepsine katılıyorum,hele sabah kalkış bitirdi beni :( ne kampı burası diyesim geldi yani ! Bu turlar benim içinde şuan rafa kalktı.Ancak deniz,kum,güneş üçlüsü beni paklar :))

HaNdE... dedi ki...

ALEMSİN!!! NE GÜLDÜM :):)

sine'mden dedi ki...

Handeeee, ben böhhüüü diyorum,sen gülüyosunnn :)))

benden, bizden... dedi ki...

ben hala göremedim yaw buraları beni de götürseydin :)

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Biz de herkesin tüm gün gezdiği antik kentleri yarım saatte bitirmiş bir aile olarak sizi anlıyorum sevmediysen, ilgini çekmediyse zaman da harcamayacaksın...

sine'mden dedi ki...

Poh poh perimm; bir kere görmekte fayda var ama gençken çünkü yürü allah yürü yani...götürseydim valla keşke!

Kiraz Çekirdeği; hayy ağzınla bin yaşa, budur gerçekten, beni anlayanlar olduğunu bilmek güzel :)

Primarima dedi ki...

Yaa yorulmaya tükenmeye razıyım ben yeterki bir yerlere kaçayım ya :(((
Gerçi tarihle işim olmaz kültür turlarınıda sevmem ama olsun onada razıyım bak bu günlerde :(

sine'mden dedi ki...

Prima Rimacım; büyük konuşma derim ben,ben de aynı şeyi dedim de başıma bunlar geldi...tamam kaç bi yerlere ama bari ayağını uzatacağın,sakin bi yerler olsun dinlenmek için,hatta mümkünse tur olmasın !