6 Ocak 2011 Perşembe

yıLıN SOn paSTası


yılbaşına günler kalmış.hediyelerin sadece 1-2si tamamlanmış. dolayısıyla kalan son hatasonunun hedefi belliydi. hiç sevmiyorum koştur dur hediye aramayı ama vakit dar ben napıyım. Şu yazımdakini teklifimi yinelemek istiyorum :)
neyse onlara bunlara koştururken kaçırmamam gereken yılın son aktivitesi daha önce doğumunu yazdığım
doruk'un 1.yaş günü partisi !!! hediyesi önceden hazırdı neyse ki :)
ne olduğunu hiç de anlamayan Doruk kucaktan kucağa uçuyor,farkında olmadan istediğini yaptırıyordu valla  :))
Etrafın en az doğumgünündeki kadar kalabalık, hayatın kurabiyelerin kadar renkli ve şansın her daim olsun Doruk'um  : D

2 yorum:

Yeşim dedi ki...

Sevgili Doruk'a mutlu ve sağlıklı bir ömür diliyorum ben de :) Zamane bebeleri her dediklerini yaptırıyorlar gerçekten :)

sine'mden dedi ki...

aynen öyle canım, ama çokk şirinnn :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails