25 Ocak 2010 Pazartesi

bENim dEğİLLer aMa BEğeNDimmm

Efeennnddiimm...Çoğumuzun evi birkaç oda ve 1 salondan oluşuyordur herhalde...Ama bu şarkıcıydı,film yıldızıydı falan star alayı pek çok paraları olduğundan acayip büyük ve güzel evlerde(ev değil de malikane desek daha doğru olacak) yaşıyorlar ya...ben de bir kaç tanesini pek beğendim ve sizlerle paylaşmak istedim...inşallah bir gün bir yerde bizlerinde olur gönlümüze göre :)
Kimin olduğunu hatırlamıyorum ama mutfağımda böyle rahat bir oturma grubu hep hayalimdir.


Bu Richard Gere'in eviymiş.Oturma odam ışık alan,sıcak,koca koltuklu,şömineli olsun :)


İşte budur...Yatak odamız yere kadar camlı,bolyeşillik gören büyükçe bir oda olsun.Şömine de Demi Moore ve Ashton Kutcher çiftinden olsun:)


Divan tarzı koltuklar tam benim istediğim gibi kocaman terasım için...siyah beyaz da güzel olmuş,di mi?

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails