4 Ocak 2010 Pazartesi

2010 geldi de....

Sağolsun bu yeni yıl geldi gelmesine de,ben henüz birşey anlamadım...Bir enerji dolmadım, yine koşturmacaya ilk günden devam...nasıl oalcak???
Ailemle aramızda bir gelenek oldu, biz hediyelerimizi son gün mutlaka veririz.Bu sene iş günü,herkesin programı ayrı derken o gün kaldı hediyeler ağacımızın altında.Tabii ertesi akşam bu telafi edildi. Hiç bu kadar komiklikle,kahkahalarla hediye seremonisi görmemişsinizdir :) Harika benim sevdiklerim yaa...süperler...gülmekten zor açtık hediyeciklerimizi. Kardeşim bu sene yine hediye alımlarında dırdır ediyordu. ne alıcam,ne edicem diye... ben kendi açımdan ipucunu vermiştim. Büyük bir takvim istiyorum,her günün kocaman kareleri olsun ben kendim yazarak doldurayım demiştim. Hazırları var biliyorum. Hatta içinde ne olduğunu biliyorum ya,onunkini sona sakladım,ne aptalca... Açınca şok oldum ve gizliden utandım doğrusu. Kendi çizerek,fotoğraflarla süsleyerek,arkadaşlarımın doğumgünlerini bularak,bizim özel günlerimizi işaretleyerek kocaman bir takvim hazırlamış bana,canım kardeşim benim :) buraya da fotoğrafını koyacağım en kısa sürede... Aşkım kocacıma aldığım hediyede de bir fiyasko yaşadım ki sormayın! Ben böyle havalı havalı o çok istediği maket gemilerden aldım,koca paket,kart falan... Yılbaşı gecesi bir açtıkki ahşap beklerken plastik çıktı...poffff...havam fena söndü tabii...Eşimden "ne olacak,gider değiştiririz" falan gibi teselli sözcükleri,ben de ise "nasıl olur ya,ahşap demiştim ben adama" gibi boş sözler çıkıyordu...
Bir yılbaşı telaşı da böyle geçti işte...şimdi önümüzdeki günlere bakıcaz :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails