28 Aralık 2012 Cuma

biR yiL DahA biTEr...



Bitsin gitsin diye çok dua ettim... 2011 de eli boş gelmişti 2012 gibi. 
Son bir buçuk senede yaşadıklarım fırtınalar kopardı bende,belki de kapanmayacak yaralar açtı. Güçlendirdi de beni aynı zamanda,sağlamlaştırdı. Taş yakından atılınca daha çok acıtırmış ya,o hesap işte benim ki :(
Geçen sene sonunda şöyle büyük bir söz söylemişim 2012'ye,aldım cevabımı... 
2013 senden en iyileri bekliyorum,bu kadar NET :)) 
Çok yaralandım bu sene; canım babaannemi aldın, 3,5 ay sonra da en sevdiğim teyzemi,benim için dünyanın en pozitif en havalı insanını aldın... çok ama çok özlüyorum onları,tam olarak kabullenememiş olsam da...
Annemle babam aynı anda ameliyata girdi,bu tarif edilemez bir endişe,geçmek bilmeyen bir süre. Çok şükür ikisi de iyi şimdi. Babam için mucize hiç diyalize girmeden böbreği oldu,annemde yılın en fedakar kadın ödülünü aldı :) Kadınlık başka birşey...
Ailemle aram ise 2011de bıraktığından hallice. 
İş çok şükür ancak yapılması gerekenler listesi uzadıkça uzuyor...
2013 'de zamanı daha genişçe yaşayabilsek süper olur,mesela eve gelip tüm işlerin bitip ayaklarımı uzattığımda saat sadece 18:00 olsa keşke :))))) Abarttım biliyorum ama anladın sen onu ;)
Her şeyin daha iyisi olsun derken sağlığımda daha iyi,huzurum da daha iyi olsun,kazancımızda. Aşkımda daha büyüsün,hatta artık kesin artalım :)
Listem uzun bilesin, ama önümüzde koskoca tertemiz bir yıl var,vaktini iyi değerlendir derim ben :))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails